Activitatea secretariatului FIA se va desfășura, de regulă, ONLINE astfel:
1. Solicitările de la studenți se vor primi doar online, la adresa de e-mail secretariat@fia.usv.ro
2. Adeverințele/ situațiile școlare pot fi ridicate în minimum 24 de ore de la un punct amenajat în fața secretariatului.
3. Corespondența privind dosarul de burse se realizează online. Studentul depune dosarul complet, cu documentele în original, în locul amenajat de facultate, în termenul stabilit.
4. Distribuția carnetelor de student, a legitimațiilor și a altor documente școlare se realizează prin șefii de grupă, care vor avea acces în secretariate pe bază de programare.
5. Cererile diverse (situații școlare, restituiri taxe, reînmatriculări/ retrageri) se vor depune online. Pe pagina web a facultății (Secțiunea „Studenți” -> Cereri model – https://fia.usv.ro/cereri-model/) vor fi postate formularele tipizate/ modele de cereri, pe care studenții le pot descărca în vederea completării și transmiterii online.